• Wpisów: 17
  • Średnio co: 144 dni
  • Ostatni wpis: 1 rok temu, 11:52
  • Licznik odwiedzin: 59 471 / 2601 dni
 
facebook
 
Aby rozpocząć promocję w Facebookowym systemie reklamy Facebook Ads klikamy „reklama” w stopce FB,

następnie  ”utwórz reklamę”



Projektowanie reklamy w Facebook

System Facebook Ads umożliwia nam reklamowanie treści pochodzących z FB
tj: strony, aplikacje, grupy, i jeśli jesteś administratorem strony, fejsbukowej grupy czy developerem aplikacji, możesz zaprojektować reklamę która będzie promowała twój FanPage lub twoją aplikację. Ponieważ system ten przewiduje również promocję zewnętrznych adresów url możesz zaprojektować reklamę promującą twoją stronę, twój blog czy twoje forum.

My skupimy się tutaj na promowaniu zewnętrznych url czyli przykładowo twojej strony www. Zostawmy
z boku automatyczny system generowania reklam jaki dostępny jest w systemie Facebook Ads, ponieważ zależy nam aby jak najodpowiedniej przygotować reklamę której zadaniem będzie sprowadzenie użytkowników na naszą stronę i wykonanie jakiejś akcji.

Obrazek

Najważniejsze na czym powinieneś się skupić przy projektowaniu reklamy to obrazek , spraw by ludzie dostrzegli twoją reklamę dlatego wybierz odpowiedni obrazek, możesz wykorzystać darmowe grafiki z sxc.hu lub pokusić się o zakup profesjonalnych grafik np z dreamstime.com, pamiętaj tylko aby obrazek dotyczył tego co reklamujesz i raczej podaruj sobie wykorzystywanie loga firmowego, zdecydowanie lepszy rezultat osiągniesz gdy użyjesz zdjęć zgodnych z zainteresowaniami odbiorców twojej reklamy.

Tytuł

Zwróć uwagę użytkownika poprzez tytuł, masz na to 25 znaków.Tytuł powinien być zgodny z tematem strony którą reklamujesz. Najpopularniejszą strategia by przykuć uwagę użytkownika to zadawanie pytań dotyczących oferty.

np:

Chcesz otrzymać rabat ?

Potrzebujesz gotówki?

Próbujesz schudnąć?

Jest wiele sposobów jak napisać dobry nagłówek i przyciągnąć uwagę użytkownika, nie będziemy ich tutaj wszystkich wypisywać, ważne by nagłówek był ciekawy i nie wywoływał negatywnych skojarzeń. Pamiętaj że masz tylko 25 znaków.

Treść

Ta część jest najbardziej opisowa, tekst główny powinien odnosić się to tytułu i podać powód dla którego użytkownik powinien wykonać oczekiwaną akcję np: „rejestracja na forum” etc. Pamiętaj że masz 135 znaków.
Zanim twoja reklama zostanie opublikowana, treść  zostanie sprawdzona przez zespół Facebooka dlatego zadbaj o poprawną pisownie i odpowiedni styl.

Nie możesz dodać komentarza.